Rigtig pensionist travlt med travlt på..

Ind imellem går det for hurtigt. Det gjorde det til sidste undervisningstime på Snorrebakken.. midt i en quickstep, mistede jeg fodfæste og røg i gulvet med er brag, og baghovedet først. Øv.. det havde indvirkning på vores dans i forbindelse med åbning af danse gulvet, ja om det er til at tro, så har det nok været en mindre hjernerystelse..
Så farten har bare måtte sættes ned.. Det går helt fint igen..

image

Vi har været beriget med flere dage med pasning af Andreas, nu er han startet i dagpleje og hans mor er tilbage på job… TAK for lån af den dejlige dreng..
Campingvognen er sat op og lånt ud til konsulenten der skulle checke vores kosmetikfremstilling. Godkendelsen skal fornyes hvert andet år!! Sådan er det bare..så det må jeg lære udenad.. og vi fik den fornyet..
Vi har været til bedsteforældredag i børnehaven. Hvor vi plantede en blomst vi skulle have med og spiste kager ” min mor har bagt dem” altid hyggeligt at være sammen med Magnus..
Vi har været til CPH gården udstilling – og hold da op en fantastisk oplevelse. Regnskyld jævnt hen over dagen kunne ikke ødelægge alle de flotte sanseindtryk og gode ideer, det blev ikke mindre dejligt af at vi igen var på tur med fe bedste venner.( Carsten har taget alle billederne, jeg blev bare så grebet, at jeg ikke fik taget et eneste)
Dagen efter havde vi strik ude dag hos os.. den var også ved at drukne væk før vi fik begyndt, men det er ikke for ingenting vi er gamle spejdere – for det var om at være beredt, så hele vores hus blev omdannet til strikkedamer og de fremmødte garnsælgere… Det blev bare rigtig hyggeligt..
Vi har overnattet i campingvognen rigtig dejligt.. fri med fri på, bare en enkelt aften, nat og formiddag gør underværker..
Jeg får ind imellem strikket lidt,en faktisk skal der mere fokus på filteriet, så er lige så stille gået igang med små kuglenisser, det er da også hyggeligt..

image

Så det er bare videre Kirsten…